Saraja Slaapcursus Harderwijk

Home

Slaap is een eerste levensbehoefte. (Werk)stress is één van de belangrijkste oorzaken dat we in Nederland niet voldoende aan onze slaapbehoefte toekomen. Terwijl we een goede nachtrust nou net zo hard nodig hebben om goed te kunnen functioneren, zowel privé als op het werk. Gelukkig is beter slapen iets wat je kunt leren.

Voorbeelden van slechte nachten

Eén op de drie Nederlanders krijgt in zijn volwassen leven te maken met slaapproblemen. Moeite met inslapen omdat je je onrustig voelt. Malende gedachten waardoor je ’s nachts niet door kunt slapen. Of té vroeg wakker worden. En moeite hebben met opstaan omdat je je niet uitgerust voelt. Het zijn voorbeelden van slaapproblemen.

Gevolgen slechte nachtrust

Slecht slapen doen we allemaal wel eens. Maar als slaapproblemen een structureel karakter gaan aannemen, heeft dat gevolgen voor hoe we ons overdag voelen: moe, lusteloos, prikkelbaar. We kunnen ons moeilijker concentreren, vergeten dingen en gaan slechter presteren. Problemen die op ons pad komen, privé danwel zakelijk, kunnen we slechter hanteren.

Weer beter slapen

Gelukkig is er in de meeste gevallen wel iets aan te doen. Slaap hebben wij namelijk nodig om fysiek te herstellen. Ook voor je ziel en je geluk is goede nachtrust een wondermiddel. Leer daarom met ons weer beter slapen, volgens een wetenschappelijk bewezen methode, de cognitieve gedragstherapie voor insomnie (CGT-I). Wij helpen je graag verder!

Saraja Slaapcursus kent een totaalbenadering, gericht op het verminderen van stress en het verbeteren van slaap, met technieken uit o.a. mindfulness en positieve psychologie.

Particulier en Slaap Tegel

Particulier & Slaap Tekst

Bedrijf & Vitaliteit Tekst

Bedrijf & Vitaliteit Tegel

Share this: