Saraja Slaapcursus Harderwijk

Personal Slaap Coaching

Wanneer je optimale persoonlijke aandacht voor jouw specifieke slaapproblemen wenst met een op jou persoonlijk afgestemd programma, dan is Personal Slaap Coaching echt iets voor jou. Ook de Personal Slaap Coaching is uiteraard gebaseerd op de wetenschappelijk bewezen methode van cognitieve gedragstherapie voor insomnie (CGT-I).

Met Personal Slaap Coaching zoom je in op jouw persoonlijke problematiek rondom slaap en vitaliteit. De slaapproblematiek kan op zichzelf staan, maar vaak is er een samenhang met stressklachten, met problemen die in de privé- of werksfeer liggen. Bij Personal Slaap Coaching is er volop ruimte om aandacht te kunnen besteden aan jouw individuele behoefte. In een discrete relatie met je eigen Personal Slaap Coach, die professionele begeleiding biedt volgens de Gedragscode van Saraja Slaapcoaches. Dit met als doel weer fit en vitaal te worden. Zodat je weer lekker in je vel zit en met hernieuwde veerkracht weer midden in het leven staat!

Personal SlaapCoaching

Slaapscan

Het traject start met de afname van de Saraja Slaapscan, waarmee geanalyseerd wordt waaruit je slaapproblematiek bestaat en waar bij jou de aandachtsgebieden liggen gelet op het verbeteren van je slaap en je vitaliteit. Op basis van de bevindingen uit deze analyse wordt een op jou afgestemd Beter Slapen Programma opgesteld met gerichte interventies.

Beter Slapen Programma & Beter Slapen Boek

Dit Beter Slapen Programma behandelt in verschillende modules de thema’s die in jouw specifieke geval aandacht verdienen. Per module behandelen we een aandachtsgebied, zoals bijvoorbeeld je leefstijl, je slaappatroon, je herstelbehoefte of piekeren en malende gedachtes. De interventies die we gebruiken om te werken aan de aandachtsgebieden kunnen bestaan uit educatie, opdrachten en/of oefeningen. Je krijgt daarmee informatie over slaap en inzicht in je eigen slaapgedrag. Ook worden je methodieken aangereikt die je zelfstandig leert toepassen ter verbetering van je slaap en vitaliteit. Alle materialen worden opgenomen in je persoonlijke Beter Slapen Boek. Alle interventies worden vertaald naar een persoonlijk Beter Slapen Plan.

Beter Slapen Plan

Dit Beter Slapen Plan is jouw houvast waarmee je na afronding van het Personal Slaap Coachingstraject zelfstandig de bereikte slaapverbetering weet vast te houden of verder weet te optimaliseren. Het bestaat uit persoonlijke slaap- en leefstijladviezen die zijn opgesteld naar aanleiding van het Beter Slapen Programma dat jij hebt doorlopen, zodat je op eigen kracht hiermee verder kan. Maar helemaal los laten we je dan nog niet. Om er zeker van te zijn dat het je lukt de nieuw aangeleerde materie in je dagelijks leven te integreren, bieden we nazorg aan de hand van de Saraja Slaapcheck.

Slaapcheck

Er vinden standaard 3 follow up momenten plaats waarin met de Saraja Slaapcheck wordt nagegaan of er nog behoefte bestaat aan nadere ondersteuning bij je en waaruit deze eventuele ondersteuning moet bestaan. Alles is er zo op gericht je maximaal te equiperen bij het optimaliseren van je slaap en vitaliteit.

Duur & Prijs

De duur van een Personal Slaap Coachingstraject betreft maatwerk. Op basis van een vrijblijvend intakegesprek stellen we een persoonlijk voorstel op. Personal Slaap Coaching kan zowel op locatie als online gevolgd worden.

Voor meer informatie over de mogelijkheden van Personal Slaap Coaching kun je contact met ons opnemen via het contactformulier, of bel met het Saraja Slaapcursus Informatiepunt, 06 40 19 48 11.

Deze pagina delen via:
LinkedInFacebookTwitterGoogle+WhatsAppEmail